Jaką wybrać dietę na płaski brzuch?

dieta na płaski brzuch

Lato i wakacje zbliżają się wielkimi krokami – w czasie upałów każda z nas chce prezentować się jak najatrakcyjniej i móc pochwalić płaskim oraz pozbawionym fałdek tłuszczu brzuchem. Wydaje się jednak, że osiągnięcie tego celu jest naprawdę trudne i wiąże się z koniecznością zastosowania naprawdę restrykcyjnych diet. Tak naprawdę jednak rozprawienie się z fałdkami zalegającego tłuszczu wcale nie musi być uciążliwe. Stosując się do naszych zaleceń będziesz mogła zauważyć zadowalające efekty już po kilkunastu dniach!

Podstawowe zasady

Chcąc zapomnieć o wystającym brzuchu i wyraźnie pogłębić wcięcie w talii, powinnaś przede wszystkim zapomnieć o próbach stosowania głodówki. Przeżycie kilku dni na niewielkich ilościach pożywienia lub na samej wodzie tylko osłabi Twój organizm oraz zdecydowanie pogorszy samopoczucie, mogąc jednocześnie znacznie spowolnić procesy przemiany materii, a po dłuższym czasie doprowadzić do efektu jo-jo. Co więcej, powinnaś przestawić się na tryb spożywania dziennie pięciu lekkich i następujących po sobie w regularnych odstępach czasu posiłków. Dzięki temu, Twój organizm otrzyma tyle energii ile potrzebuje do normalnego funkcjonowania, a jej nadmiar nie będzie odkładał się w postaci tkanki tłuszczowej. W zależności od tego z jak dużą „oponką” musisz sobie poradzić, powinnaś utrzymywać dzienne racje energetyczne na poziomie od tysiąca do maksymalnie dwóch tysięcy kilokalorii.

Musisz pamiętać także o tym, że na odkładanie się tłuszczu wpływ ma nie tylko nieodpowiednia dieta, ale także stres! Zwykło się twierdzić, że jest wręcz odwrotnie i czynniki stresogenne zniechęcają nas do jedzenia. Jednak według badań naukowców, chroniczny stres powoduje zmiany tempa metabolizmu i tendencję do jedzenia rzadziej, lecz większych posiłków. A to pociąga za sobą dodatkowe kilogramy, bo jak wiadomo – podstawą zdrowej diety jest częstsze jedzenie mniejszych porcji.

W tym wypadku pozytywne nastawienie to jeden z największych sekretów udanej i przynoszącej zadowalające efekty diety oraz – płaskiego brzucha!

Co jeść na płaski brzuch?

W swojej diecie na płaski brzuch, powinnaś nie tylko ograniczyć dzienną ilość spożywanych kalorii i przyswajać pięć posiłków dziennie, ale zadbać także o ich właściwą jakość. Chcemy zaproponować Ci kilka podstawowych produktów żywieniowych, których właściwości korzystnie wpływały będą na odchudzanie i pomogą Ci zwalczyć problem zbyt dużego brzucha.

Postaw przede wszystkim na produkty owsiane i zbożowe, które dodawać możesz nie tylko do jogurtów, ale także i sałatek, a nawet zup! Ogromna zawartość błonnika sprawi, że o wiele szybciej poczujesz sytość i będziesz mogła zapomnieć o zaparciach oraz wzdęciach, które także mają znaczący wpływ na optyczne powiększenie brzucha.dieta na płaski brzuch

Podstawowym produktem każdej diety odchudzającej są zielone warzywa – przede wszystkim cukinia oraz sałata. Zawierają bowiem minimalną ilość kalorii i są jednocześnie niezwykle bogate w najważniejsze składniki odżywcze oraz witaminy. Bardzo ważnym produktem spożywczym okazują się także jabłka, które dzięki zawartości pektyn, będą pomagały dokładnie oczyścić jelita z resztek zalegającego i nieprzetrawionego do końca pokarmu.

Oprócz tego, możesz wspomóc się środkami farmakologicznymi w postaci suplementów diety, które skutecznie przyśpieszą procesy chudnięcia, pomogą uregulować wagę, spalić nadmiar tkanki tłuszczowej oraz wpłyną korzystnie na Twoje samopoczucie. Pamiętaj jednak o tym, że nie wszystkie z nich przyniosą zadowalające efekty i będą bezpieczne dla Twojego zdrowia – sięgaj więc po takie suplementy, które bazują tylko i wyłącznie na naturalnych składnikach. W naszym rankingu zawarliśmy najlepsze propozycje takich suplementów, które z łatwością poradzą sobie z otyłością w okolicach brzucha. Po przetestowaniu wielu specyfików, najlepiej w tej kwestii sprawdziły się produkty Slimette oraz African Mango.

Czego unikać?

Chcąc w krótkim czasie pozbyć się fałdek tłuszczu z brzucha i podkreślić wcięcie w talii, koniecznie powinnaś zrezygnować z „śmieciowego jedzenia” oraz fast-foodów w każdej postaci, a także powodujących wzdęcia smażonych i wysokokalorycznych dań. Do minimum powinnaś ograniczyć także sól – jak się bowiem okazuje wpływa ona na magazynowanie wody w organizmie, przez co Twój brzuch będzie opuchnięty i o wiele większy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *